Starttasimme 5.7 sunnuntaina aamulla kasin jälkeen Runsorin ABC asemalta 10. pyörän voimin. Ensimmäinen tankkaus- ja kahvittelupaikka oli kaikille niin tuttu Parkanon Shell, josta mukaan liittyi 2 pyöräilijää. Matka jatkui ja toisen kerran stoppasimme vain tankkaamaan ja pienelle jaloittelutauolle.
Yläkerran Isäntä antoi meille todella hienon ajokelin. Aurinko paistoi ja lämmintä riitti reilut 20 astetta.
Saavuimme Länsisatamaan n.klo 13.30 ja siellä saimme loput matkaseuralaiset. Laivaan nousi yhdessä 18 pyörää joissa yhteensä 25 motoristia. Oli hieno tunne kuulua siihen joukkoon.
Laivamatka sujui nopesti ruokailun merkeissä ja pian pääsimme jatkamaan Tallinnasta kohti Pärnua. Perillä hotelli Emmissä olimme illalla n 20 aikoihin.

Seuraavat 2 päivää rentouduimme ja nautimme erilaisista hoidoista (hieronnat, pedikyyrit, suolahuone, infrapunasauna ym) auringosta, rannasta, herkuista ja tietysti toistemme seurasta. Myös shoppailut oli ohjelmassa.
Muutaman pyörän voimin kävimme myös yhden päivän retkellä Saarenmaalla. Lauttayhteys oli edullinen ja pääsimme heti kyytiin. Kuresaares söimme lounaan. Jatkoimme pohjoiseen ja kävimme myös Panga Pankin näköalaa katsomassa. Takasin ”kotiin” ajoimme vesisateessa.

Keskiviikkoaamuna 8.7 alkoi kotimatka. Pyörät pakattuamme lähdimme kohti Tallinnaa. Laivalla aika meni taas ruokailun ja ostoskierroksen merkeissä nopeasti. Saavuimme sateiseen Helsinkiin iltapäivällä ja sitä vettä riitti koko matkan kotiin asti. Onneksi ei meitä haitannut, paremminkin huvitti tää Suomen kesäsää. ?

Eksoottista tällä matkalla oli haikaranpesät, joita useita näimme asukkeineen. Paljon oli muutenkin katsottavaa ja koettavaa.

Mukana oli todella mahtava joukko motoristeja, joiden kanssa aika menee huomaamatta. Jokainen meistä sai taas monta uutta upeaa tuttavuutta.

Iso kiitos meiltä kaikilta Roger, kun hoidit järjestelyt ja me pääsimme nauttimaan tästä kaikesta.